Tankar i huvudet - nojor över graviditeter.

Tänkte på det asså vad är det för noja som alla har över att bli gravida.Som att det är något skamset och alla oroar sig över det.Något hemligt och fult att har man varit gravid då , ja vadå ?.. Om sex är rimligt klart det är rimligt att man kan bli gravid varför göra så stor sak av det och bli så chockad som att : Vaa ;o var hon gravid . Ja du har väl själv haft sex och egentligen är sex till för att make babys. Och om man nu skulle bli gravid verkar alla så oroligt shit min mens är sen och bla bla men gör ett test om du är gravid ta bort det då ? de är väl inget att noja över.Jag har själv aldrig blivit det , men skulle jag är det väl ingen big deal att ta bort det om det skulle hända då man inte vill ha något barn.



Get over it , sex är till för att skaffa barn så bli inte så förvånad när någon blir gravid.Inte för jag menar att
jo ha sex bli med barn , ta bort det , nejnej! men bli inte så förvånade och att de ska vara så hemlighets fult.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0