Kroatien here I come .

Nu sitter jag i bilen , och fyfan vad trång det är -_- Men om ungefär en timme är vi framme på båten där vi ska sova över natten för att daddy needs to sleep , eftersom han ska köra hela dagen imorgon .
Men tur att jag har internet en stund nu iaf :)

Sitter och fixar med bilderna från Ölands djur och nöjes park som jag och Måns var på igår , var verkligen skit kul !
Är skit många bilder , så lär lägga ut dom efter Kroatien , men då på min Facebook :) men några kommer nog upp här också .

Saknar Måns så mkt med , redan nu . Om han hade haft ett pass som var giltligt hade han tagit flyget ner på måndag till Pula och så hade vi hämtat han där för 1900 kr typ och så hade han fått mat och boende hos oss :) men nu hade han ju inte det :/

men lär inte blogga nere i Kroatien eftersom jag inte lär få ta på internet och det är svin dyrt och än är jag inte så rik xD Men resan ner hit gå ju på 50 000 kr.

Nä nu ska jag fortsätta med bilderna ha det  :))

Äta ute :)

Jag tog fläskfile,pommes och brunsås :D

Måns och Linn tog en kyckling burrito :)

Visst var de gott ;)

En tripp till Borgholm .

Käkade kebab tallrik :)

& Måns också :P

Påvägen hem igen till Böda åkte vi husbil gött !

Snabb runda ner till stranden för att doppa sig =)

Idag när vi vaknade var husvagnen redigt varm .  puhhh .  Steg upp och käkade och sådär , sedan gick jag och Måns ner till stranden för att bada lite :) Nu är vi hemma igen och kl 1 drar vi till Borgholm och åker antingen
16 eller 18 bussen hem för vid 19 tiden skulle vi käka på någon resturang :D Gött !

bye bye :)

Senare på kvällen blev det en bil tur .

Jag , Måns , Linn och Mellis åkte iväg till Byxelkrok för att kolla om vi hittade något i första affären hittade dock
ingen något , men seda åkte vi till valles hah  där det finns allt möjligt , där även jag hittade ett par nya sol glasögon och ett fodral till så det inte ska bli repor , body butter med kokos smak .Lovely.!  och en liten spegel med lila fodral typ :)

Sen så gick vi även förbi hamnen :)

Imorgon blir det till att följa med två andra från campingen från Tingsryd till Borgholm  , eller kanske Linn och Mellis också ska köra dit för isf åker vi med dem :) men om inte så blir det att sedan ta bussen hem från Borgholm och äta på resturang :D Får hoppas på att jag hittar något där .
God Natt & Sov Gott !

Ny bad strand :)

Idag åkte jag och Måns själva till en ny bad strand som heter kyrketorpsbadstrand där det även var en annan camping . Vi snorklade lite och blåste upp luft madrassen som vi solade och flöt runt på :D

Senare vid 2 tiden drog vi upp mot resturangen för att äta lunch där vi tog en pizza var + läsk som nästan
kostade 150 kr hah tänk pizza 100 kr och läsk 50 yeye  :) Iaf tog jag en pizza som hette fyra ostar som var
vädigt god faktiskt (;

Men bröd och pizza sallad ingick haha

Efter vi käkat klart så gick vi till en sko affär som låg alldeles intill typ , men fann ej något
jag gillade :(

En solig dag på stranden med sand bygge och snorkling .

Det började med att jag och Måns gick ner till stranden när vi var klara , solade lite och där efter gick vi i för att snorkla :D

Sedan har jag tjatat på Måns att vi skulle köpa span och spade typ 20 ggr , och tur var väl det att vi
tillslut gjorde det för Måns ( och även jag ) tyckte det var skit kul att gräva och bygga :D

Här har vi kommit igång och visst ser det lovande ut ;)

Sen började jag bygga på en mur som sedan blev till en krokodil , men faktiskt lite nöjd :)

Nu är klockan snart 8 och vi har nyss varit och duschat efter ett litet kvälls dopp , snart blir det grillat :)
och sen är jag sugen på att gå ut och gå en runda så blir nog förmodligen så (;

Sol och bad på stranden idag :}

Skit fin sandstrand var det här :)

senare under kvällen har vi grillat ,cyklat till ica ,duschat och just nu sitter vi i för tältet  jag,Linn,Mellis och Måns  och spelar yatzi . Får se om det blir läggdax sen eller vad som händer  =9

Måns blandar dippen .

Sedan har vi cyklat till ica där vi köpte lite saker tills kvälls maten och sedan chips och dipp + pucko som
vi åt tills fotbolls finalen ;D  synd att inte holland vann .

Första badet med hundarna igår .

Fan vad man mår dåligt när man får höra att hund ägare har lämnat hundarna i bilen , sånna idioter det finns .

Så här såg jag ut i helgen :D

vem är den där snyggingen haha

Crazy nights , with my bitches ;)

Nu i helgen var jag nere i Ronnerby på tosia , hade otur att träffa  den håriga saken en gång xP
Men hade skit kul på både fredag och lördagen , på fredagen hängde jag och Johanna med Roberts och hans gäng häng dock var inte Robert med allt för länge ;) men jag och Johanna fortsatte umgås med dem andra ändå .

På lördagen så var vi med Rebecca m pojkvänn och massor av deras kompisar  , vi drog ner på stan vid 11 tiden där vi mötte upp Philippe och Andreas :P  Jag ,Philippe,Rebecca och Fredrik åkte Booster den jätte stora karusellen som snurrar upp i luften . Jag åkte med Ph gosh den var rolig ! kände att we must go crazy  ;D

Senare på lördags kvällen gick Becca,Jag,Johanna & Philippe in på second floor  , just det , glömde jag säga det är 20 års gräns ? ;)

I överigt så har allt varit bra , jag och Johanna gick lite och kollade i affärerna ,åt pizza slize och annat precis som det ska vara !

Helgen tog slut och jag åkte hem på söndagen kl 12 , var hemma i huset lite över 1 och kl 2 bar det av till Böda :D

Food

Gud , vad jag älskar mat ibland haha . I alla fall när man är så där skit hungrig och sitter och väntar på något gott :D Bästa är grillat kött !!

En gång hemma hos Älsklingen , fläskfile,pommes,bearnaisesås och sallad :)

På resturang med fläskfile,typ pommes och brunsås :P

Fläskfile,nypotatis,sallad och sås till ;D

Hemma hos mig , grillad flinta stek,potatisgratäng,grillat kroatien bröd ,gräddsås och sallad (Y) ;>

Något slags kött (gott)!, kroketter,gurka & bearnaisesås =)

& just nu är jag bara såååå hungrig!

Jordgubbstårta in my .

Har bakat jordgubbs tårta till mamma när hon fyllde år med både jordgubbskräm,banankräm och vanlig kräm som fyllning ,wonderful. Jordgubbstårta ärverkligen den ända tårtan som jag tycker är god :) marsipantårta är verkligen spy varning !. haha

Nytt i garderoben.

Ljusrosa  spetsbody

En kort , svart hög till midjan kjol.

Over size tröja.

En svart baseball jacka.

Svarta knä leggings.

Vita också.

1 par vita strand sandaler.

En söt sommar klänning.

Smink,Smycken,Produkter

En guldig döskalle ring. Har bara sätt folk med silvriga döskalle ringar så köpte en guldig istället.

Lösögonfransar , brukar aldrig andvända det men tänke kan vara bra att ha.

4 snygga silvriga ringar.

Puder och Macara.

Bra att ha till håret.

Sminkborttagning.

Brun utan sol.

(`v´)

Full fart i 4 veckor .

Nu ser mitt schema helt fullt ut , men visst är det roligt när man har något framför sig så man vet att någonting
kommer att hända så man inte bara sitter hemma och har tråkigt :P

Nu på fredag åker jag ner till Ronnerby för att gå på Tosia med Johanna mf kanske och sover hos Robert (morbror ) , och där stannar jag tills på söndag :)
Så när jag kommer hem måste jag packa för på måndagen bär det av till Öland och upp till Böda med Måns och hans familj där jag ska stanna tills fredagen. För på lördagen åker jag till kroatien för att stanna där ett tag så då blir det att packa på fredagen !! Full späckat.

Men visst känns allt nervöst att jag ska glömma något för att jag ska packa så snabbt , men kommer säkert ha skit kul nu på tosia,Öland och Kroatien ;D

Hoppas jag hinner träffa Philippe & Andreas innan tors/fre annars ses vi inte mera förens jag kommer hem om 1 månad ungefär :P Kommer sakna dom nere i kroatien och Måns med so bad . !